Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Beth - 21 maj 2008 21:46

Var är du Molgan när jag behöver dig som mest?

Saknar den där nära vännen som jag bara kan springa in till och gråta ut hos när allt bara känns jobbigt. Den där underbara vännen som alla vill ha. Han som inte finns i min värld. För då skulle vi kunnat lyssna på boyband tillsammans, ta promenader mitt i natten, dela på en folköl på bänken i parken, bada fötterna från bryggan. Hur fan får man en sån vän? Jag vet att det finns, men besvisligen inte för mig ;__;


Något i mitt huvud skrek precis att pappa har dött eller att han är rejält skadad ;__; Jag vill inte.. pappa?!! Pappa!! 

Av Beth - 21 maj 2008 15:36

Inget speciellt har hänt dom senaste dagarna. Bara kännts bra. Stan igår med Christoffer och Anna. Blev nästan rejält ledsen ett tag, men inget som jag sa. Skickade ett sms på hemvägen till Christoffer om att jag tänkte gå ner till vattnet och gråta lite. Men jag var inte ärlig, eller rättaresagt, jag sa inte hela sanningen. Men jag ljög inte. Det blev inga tårar, men en massa tankar. Det fina området runt vattnet fick mig att bli lycklig istället. Gick där i min ensamhet och lyssnade på Thåström. Lillasyster ringde och hade tråkigt.

Satt kvällen framför datorn som vanligt.

Bestämde med Christoffer att vi skulle till Freddie på La dame noire antingen ikväll eller imorgon kväll, men då jobbar självklart inte Freddie ;__;

Försöker  komma på något annat att göra under kvällen, men det går inte så bra. Blir väl datan som vanligt.


Pratat en hel del med Annabam/Annabanan dom senste två dagarna <3 Alldeles jätteunderbart. Så nu är planerna att åka ner till Borås under sommaren och bo hos henne förhoppningsvis ^__^ Kanske hälsa på Lilla Patrik på samma gång också ^^,  Och Jane dårå ^^,


På väg hem på tunnelbanan idag så var det en kille som flirtade med mig, hihi. Men jag hade lurar så jag kunde inte höra vad han pratade om. Men jag såg att han sa något till sin kompis och i stunden efter så vänder sig denna om och tittar på mig :p Dom var söta båda två ^^ Försökte skicka en "umm hello" bild över bluetoth till den telefon som jag antod hörde till dom, men jag hann inte. Det skulle ju vara himlans kul om man kunde få några nya vänner! Om dom dessutom ser bra ut så har man ju nått att titta på om man inte lyckas prata ;) Hehe. Va tyvärr tvungen att gå av, men jag skulle med samma vagn som den tredje av dom. Ville verkligen fråga efter msn eller så, men det blev inte av. Jag hamnade mitt emot en snickare eller byggjobbare istället. Han va fin. En suparpolare kan jag tänka mig han som. Jag skickade samma bild där (haha, desperat?), på måfå till Okänd. Och tro fan att han tog upp sin mobil då :O Men det gick dessvärre inte att skicka. kanske lika bra, han kanske hade blitt rädd.

Hur bär man sig åt för att hitta "förlorade" snyggingar?  Svårt att leta när man inte vet var liksom. Men det var iallafall kul att få några blickar och leenden ^^,


Annonserar

Snygga killar sökes som suparpolare eller fikakompisar. Självklart vänliga och trevliga. För ev stabilare framtida vänskap.

Svar skickas till närmaste fågelholk. Kram


Höhö X'D


Träffade förresten Annas kompis Karin på tunnelbanan :)

jag gillar henne, hon är snäll. Skickades en massa sms till Anna från både mig och henne. "Har Karin sån väska?", "har Challe rosa och blont hår?" Slutade med att hon kom fram till mig och sedan hade vi sällskap fram till lokalen ungefär :) tack för pratstunden!

På vägen hem innan snyggingarna så såg jag Annas andra kompis Vänni och henns pojkvän. Dom såg mig inte så jag hejade inte. Men bad Anna göra det :) 

Ovido - Quiz & Flashcards