Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Beth - 12 maj 2008 11:30

Jaha, då har man fyllt 20 då. Ingen större skillnad. Förutom systembolaget. Hade en trevlig födelsedag i lördags iallafall. Firade hemma hos mamma i Ängby tillsammans med Emil och släkt. Farmor och farfar kom och hälsade på :) Jag visste inte om det i förväg. Det var trevligt. Jätte soligt och varmt. Snyggiskusinerna kom och jag tjuvlyssnade lite på deras tjejproblem :p

Jag fick fina presenter :) En ny dator som skall köpas, en resa eller två, mormors gamla halsband och armband :) Med mera. Av älskling fick jag ett me to you nallekort med texten "jag drömmer alltid om dig", en me to you nalle i kodräkt att hänga på mobilen och bidrag till ringa <3

På kvällen gick vi ut och åt på Axela, på söder. Jag, mamma, syster och Emil.  Vi blev trötta väldigt fort, bland annat av maten som var så stor. Men det var gott :) Tänkte lyxa till det med en pannacotta till efterrätt, men det orkade jag inte. Syster höll på att somna på stolen så vi fick ta en taxi hem. Men det gjorde ju inget.

Jag och älskling stannade uppe och såg på Miss Marple medans dom andra gick och la sig.


Tack för alla grattis sms och samtal, även om jag fick tjata lite på vissa ^^,


Söndagen var också bra. Freddie kom hem till mamma och träffade hela familjen (inte släkten), något som inte alls var planerat. Så nu är det bara att hoppas att han verkligen blir min kontaktperson. Men det borde han bli.

Jag och älskling åkte till djurexpo och öppet hus på Spånga gymnasium. Fanns en hel del djur att se på :) Överväger nu om jag ska försöka börja där eller inte. Plockade på mig en hel del broschyrer iallafall.


Nu på morgonen/förmiddagen höll jag ju självklart på att klanta mig >.< Eftersom jag är rädd för att bli spolad som vän av killkompisar när det kommer in en tjej i bilden så skrev jag det till Tomas. Vilket jag märkte inte var så jättebra. Så där hade det nog kunnat gå åt pipsvängen med en fis. Som tur var så gjorde det inte det, men jag måste sluta lägga mig i andras liv. Speciellt deras kärleksliv. Jag har ju mitt egna och det räcker väldigt bra det <3


Jag vill åka på kryss! Men eftersom älskling inte har tid i veckorna så får jag försöka hitta någon eller några andra att åka med. Pratat om det med Gustav, men vi får se hur det blir.

Ovido - Quiz & Flashcards