Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Beth - 5 maj 2008 23:37

Nu fan måste jag börja ta tag i saker och ting!

Jag vill inte att folk ska se mig som sjuk. Jag måste orka. Vad ska jag börja ta tag i först då? Städa lägenheten kanske. Bädda sängen. Tvätta mer regelbundet. Jag är för fasen ingen sjukdom eller diagnos! Om inte halsen blir värre, så ska jag ta mig in till Fountain House imorgon.

Jag ska säga till pappa att jag önskar mig en valsaffariresa i pressent. Jag gillar att äventyra, men min kondition suger. Plus att den klassiska oron över panik kommer in i bilden igen. Nej, det blir till att söka efter gymmkort nu. Med gymm och simhall i ett. Fan vad grymt att bli äventyrare egentligen. Tack för idén Tomas ^^ Har en väldigt lång äventyrsblogg att läsa nu :)

Ett tack till Fredrik också som fick mig att inse situationen. Här skas ut på stan i birdietröja ^^ 

Ovido - Quiz & Flashcards