Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Beth - 4 maj 2008 05:25

Gabriel

Daniel

Mikael

Cesar 

*nått*


Att bara namn kan göra så jävla ont. Speciellt när dom tuggar på mig!


Men jag ska säga en sak. En sak leder till en annan och får glaset att rinna över. Mitt glas rann över för flera år sedan.


Jag förtjänar ett straff. För mina elaka tankar. Och tanken på det får mig att behöva straffas ännu mera. Ja, du ser vart det leder. En ondhetens cirkel och jag kan inte släppa mig själv fri från den.


Av Beth - 4 maj 2008 04:27

Vill man hjälpa eller vill man själpa? Jag brukar vilja hjälpa. Men nu vet jag fan inte. När jag får skit för det själv. Helvetes jävla skit. Det kommer sluta med att jag vill ha egna droger. Ingen kanel, inga missade sprutor, inget något. Men jag vet inte. Lyckas klanta mig precis som vanligt...


Förlåt. Jag är nog inge bra för dig... :'( 

Ovido - Quiz & Flashcards