Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Beth - 19 maj 2008 10:56

Det gick att fixa ihop en fest. Väldigt mycket och göra och stressigt, men det gick. Brottades med en melon och fick springa in i duschen. Älskling kom som tur var en timma innan och hjälpte till lite innan folket skulle komma. Shadi kom först, jag fick springa ut med växel till parkeringen.

Anna och Christoffer kom efteråt, ca en halvtimme sena (>_<). På något sätt lyckades dom åka fel, och jag förstår inte hur med tanke på min klockrena beskrivning. Men alla kan ju inte hitta lika bra som jag :p

Anette, Ziggy och Salomon kom sist. Då blev det liv i stugan!

Väntade förgäves på att Fredrik skulle dyka upp, men det gjorde han inte. Har fortfarande inte hört något ifrån honom, börjar bli lite orolig.

Jag fick presenter ^_^ Av Salomon ett presentkort på hm, av Christoffer ett presentkort från bengans (<3), av Ziggy en shot (en polkagrisliknande korv i flaska som ska blandas ut med vodka), av Shadi lite badgrejer och av Anette nästan det roligaste, ett block med män utan kukar som man skulle måla dit själv *asg*. Emil har målat mest :P

Det märktes lite vilka som var vana att hänga med varandra. Salomon och Shadi stod i köket nästan hela tiden och åt upp min annanas :P Anette och Ziggy hoppade runt. Emil satt på plats brevid mig i soffan och Anna och Christoffer satt i först på golvet men sen i sängen. I min säng :O ^_^ Emil försökte låsa fast Christoffer med bojorna, men den rackaren smet. Sedan knöt Anna fast honom i Emils gylf :'D Men där lyckades han också smita ifrån :P Likaså från stolpen.

Vi tog oss in till stan och gick på club toxic. Det var helt okej, men inte wow jag måste dit igen. Det var mest jag, Emil, Anna och Christoffer som hängde med varandra då. Dom andra stod lite vid sidan av eller på dansgolvet. Jag fick i mig en del dricka. Det var nog jag och Christoffer som fick i oss mest.

Men det var en kul kväll! Och det jag uppskattade mest var att Christoffer verkade så glad ^_^ För att Emil taffsade lite på honom kanske :p

 00.18 ca kom vi på att det var min och älsklings 18 månadersdag <3

Fick några grattis och en klapp på axeln :)


Lördag. Vi satt hemma framför tvn och drack vin och åt ost och kex. jag börjar bli galet förtjust i brieost <3 Tyvärr så är den snart slut.

Vi firade inget speciellt, vi var så trötta. Eller jag var väl mest trött. Hade planer på att åka in till stan och leta efter ringar, men så blev det inte. Vi lagade mat istället och kollade på tv.


På söndagen åkte vi iallafall in och letade. Det gick inte så jättebra. Inga fina ringar och inte så mycket pengar. Men jag hittade en ursöt liten affär istället <3 Skall åka in någon dag och köpa present till Anna där. Därav inget namn på butiken eller vad som fanns. Emil åkte hem på kvällen och det blev lite ensamt. Men jag hade sällskap över msn hela kvällen och en bit in på natten. Det tackar vi för ^^

Har jag tur så får jag följa med ut till Blidö!


Idag försöker jag ta tag i Unga vuxna och hur jag/vi kan göra vår klagan hörd! Anns förslag var att prata med Björn, vilket jag ska, men jag måste göra mer än så. Vi måste komma ut med att vi har blivit så illa behandlade. Tycker jag iallafall.

Av Beth - 19 maj 2008 01:57

Evigt vad som helst till den som kan fixa så att jag får se Stomp out loud! <3

Såg dom live med pappa förut och det var GRYMT! Vill se igen. Vill vill vill!!!


Lite info om festen kommer senare ^^ 

Ovido - Quiz & Flashcards