Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Beth - 24 mars 2009 05:09

Jag har tittat runt lite bland topplistan av bloggar på bloggagratis. Satans vad trist min blogg ser ut att vara! Nästan inga roliga bilder eller nått alls, gud så inte checkt alltså! Jane får hjälpa mig att pussla ihop en bakgrund och sedan kanske jag kan få hjälp med hur man får in så himla många bilder som Tantgrön och Häxmamman och allt vad dem hette hade. Man kan väl omöjligt behöva ladda upp nya bilder i galleriet eller vad man ska kalla det för att lägga upp i ett inlägg, eller? Om man till exempel vill ha flera bilder i samma inlägg, hur gör man då? Jag ser "Håll in CTRL för att välja flera bilder", men för att skriva en text under varje bild då? Jag är verkligen inte skapt för att trixa ihop snygga bilder och sidor, jag som inte ens kan använda photoshop! Gud hjälpe mig!

Av Beth - 24 mars 2009 04:54

Jag kom självklart inte i säng i tid. Inte heller in i duschen <.<'

Däremot råkade jag ut för en liten grej som jag helst inte pratar om, då det är extremt skämmigt X'D


Men jag är förvirrad. Har haft Nat Geo Wild kanalen på hela kvällen och natten och dem har bara visatr samma sorts program hela tiden. Alltså SAMMA program! Först om krokodil attacker på bland annat en tjej som var påverkad av alkohol och antidepp, sen om en man som lever med vargar och efter det om folk som har blivit attackerade av vargar. Krokodilprogrammet och vargkillen har varit MINST tre gånger. Dem kommer i omgångar om tre program, så jag undrar bara - varför?!

Av Beth - 24 mars 2009 00:55

Igår, eller Söndags rättare sagt, fyllde Elias år. 19 år, nästan en gubbe :p Massa grattis i efterskott till honom!

Ovido - Quiz & Flashcards