Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Beth - 3 mars 2009 12:32

Ibland räcker inte ord till för att förklara känslor. Och saknad. Denna låt är mest tillägnad dig och jag tror att du vet exakt vem du är. Folk behöver inte dö fysiskt för att de ska verka döende i mitt huvud. Jag vill inte att du ska vara döende!


Jag saknar dig!


Av Beth - 3 mars 2009 12:23

Gugge har fått mig till att bli totalt nerkärad i "The Safety Dance" <3

Och eftersom jag inte har hela klippet med Family Guy's variant så tycker jag att Turk's är bäst :D


Nu ska jag och Johnny snart gå igenom mitt schema. Bara ordet schema ger mig krypningar. 

Inte blir det bättre av att tanken på att jag kanske ska behöva flytta lokal ligger och skaver i magtrakten; jag får fysiskt ont i magen!

Jag har redan bytt lokal en gång, och nu kanske jag måste byta igen. Men jag vill inte vara utan killarna, även om jag skulle klara mig utan vissa av dem. Det skulle bli så himla tomt utan dem. Andreas ska sluta iallafall ;__; Baby, don't leave me! Men det är bra att hans handläggare eller vem det är har börjat inse att han inte har det bra här. Jag kommer sakna honom som fan!

Får ta och prata med handläggaren om allt. Skall på möte snart med Freddie, får ta det då.

Av Beth - 3 mars 2009 11:30

Tro det eller ej, jag har faktiskt tränat idag. Badminton. Imorgon ska jag försöka vara med och gymma och på torsdag simma. Men vi får se. Jag börjar med medicinen imorgon, allt skulle kunna skita sig.

Skall träffa Ann idag och imorgon har jag bjudit hem mig själv på middag till mormor och morfar. Plankstek, mumma <3 Men Ann idag alltså. Förhoppningsvis har hon tips på en ledsagare som kan passa mig. Missförstå mig inte, Freddie är en helt underbar kontaktperson, men han jobbar så mycket att vi nästan aldrig kan ses. Men han är inte aktuell för att bytas ut!! Pratade lite med LSS-handläggaren på senaste mötet, och, - jag har faktiskt rätt till både en kontaktperson och en ledsagare! :D

(Skillnaden mellan ledsagare och kontaktperson är olika beroende på vilken komun man bor i. Det som i Bromma är kontaktperson kan någon annan stanna kallas för ledsagare. Skillnaden i Bromma är att en kontaktperson får betalt per aktivitet man gör, går man t.ex bara på promenad så får han/hon ingen ersättning, medans en ledsagare har betalt per timme om jag har förstått det hela rätt.)

Sen kanske mamma ska bli min assistent också, eftersom det funkar så dåligt med boendestödet. Det är rätt schysst att hon kan få extra betalt för att hjälpa mig att städa och handla; som lite är en mammas roll iallafall :p


Sitter i lokalen nu och väntar på att maten ska bli klar. Har så satans mycket att skriva om, men jag vet inte vad jag vågar skriva om just nu. Här. Och vad jag orkar skriva om. Min handled är extra öm sedan badmintonen - jävla blodprover som ska göra så ont i lederna! Det var 4 veckor sedan jag tog proverna och det gör fortfarande ont ;__; Men mest ont efter det att jag lyckades lägga min knasigt på armen hemma hos Gugge <.<;  Som förövrigt har världens mysigaste säng <3

Till skillnad från Amandas tältsäng XD Sov hos henne i natt. Vi är väldigt lika faktiskt! Hon är nog orolig över att jag ska fly från henne pga hennes mående; medans jag är rädd över att hon ska fly från mig :\


Jenny kom precis. Jag fick inte ens en kram; jag ger mig inte heller själv rätt till att stjäla en från henne heller.. Något säger mig att hon inte mår bra, och jag är rädd. Rädd för att vi alla ska gå under... Hon kanske är besviken från igår. Mat nu. Mer senare kanske.


Ovido - Quiz & Flashcards