Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Beth - 19 augusti 2008 20:56

Jaha, så fastnade man framför www.frizon.se då. En massa bara låtar där. Texter som griper tag direkt. Så jag kommer väl va upptagen med att lyssna på texter den närmaste tiden. Hittade salleboy, mitt första lunarragg. Jag menar, vad är oddsen för det? Det var säkert 7 år sedan vi snackade sist. I telefonen dessutom, när jag hade fått min första mobil. Uj uj, det var inte igår det. Det var så sött, han var den första killen som verkade gilla mig. Ett hjärta och mitt nick :)  Så okej, jag försökte leta upp honom. Saknar honom lite. Saknar en hel del av mina gamla lunarkompisar, hur ytligt det än låter. Fanny, Lillmalin och July bl.a Alla från Sundsvall precis som Salle. Jag kommer knappt ihåg några som jag pratade med då, känns lite pinsamt. Men dom jag minns saknar jag. Likaså dom från min gamla msn. Framför allt han som tipsade mig om Fonky Fresh första gången, darkangel något var hans msn iaf. Minns inte ens vad han hette på riktigt, skämms :( Och han Oskar tror jag han hette, som förlorade sin syster. Och ett helt gäng från Socker. Bajs, varför kan dom inte sakna mig med och leta upp mig? Champinjonssoppa@hotmail.com, min gamla adress. Adda mig på min nya nu! Åh, Andy saknar jag en massa oxå ;__; Jesper, Uttu och han som aldrig sa sitt riktiga namn, från Sockerdricka. Nu nickar jag som Avfall, tidigare Gryningsblod. Får rensa igenom min gamla msn igen och kanske hittar dom då.


Iaf, snubblade in på en Dole på frizon och tittade vidare på han och Lautaro's blogg. Chansade att adda på msn, efter ett tag kom Dole in, men han svarade inte. Sen fick jag en add från Lautaro, men då visste jag inte om det var en och samma eller om det var personer. Det var två. Första riktigt bra första-convon på länge :) Fick lite låtar och skickade min novell "Före och efter Felice". Han blev rörd :D Han skickade vidare den till Dole som också tyckte om den, men som inte hann läsa klart den just då.

Kort sagt, folk som verkligen tycker om mina texter, dom tycker jag om <3

Och nu när jag har lyssnat igenom deras låtar så känns det lite som att vi pratar med varandra utan ord. Kanske låter lite dumt, men ja, så känns det. (Om någon önskar läsa novellen, varsågod att höra av er!)

Blev ombedd att sprida deras blogg och det försöker jag gärna :) 

http://lautarodole.blogg.se/ Vem vet, det kanske finns en vänskap där (man kan ju alltid drömma).


Hmm, nu har jag fått ur mig lite av det som jag så länge tänkt skirva om, saknade vänner. Men det är inte slut än, det kommer mera (det kommer mera *tralala*).


Hmm, vad det känns skönt att bara skriva av sig :) Stackars vanliga dagbok som fortfarande är nästan helt tom. Inga nya dikter på sista tiden heller :\


Följa med Jennie till psykologen imorgon och antagligen besöka bibliotetek och prata böcker :)

Men Freddie, varför svarar du inte på mina sms? ;__; 

Av Beth - 19 augusti 2008 16:03

Idag gick kursstarten på Komvux av stapeln.

Och denna idiot försov sig och missade hela skiten >__<*

Så förbannat typiskt!

Försökte ringa, men kom bara till någon växel. Sedan försökte jag hitta min lärares nr, men jag kom inte ihåg hans namn.. Slutade med att jag fick maila infoadressen som stod med på brevet man fick hem. 

Åh, jag hoppas verkligen att jag inte blir av med platsen, då kommer jag gå under med ett par meter ;__;

Igår missade jag dessutom mötet på Fontänhuset med jobbtanten, så nu blir det typ inge jobb heller >__<*  Kanske som reserv, men jippie...


Slutsats  Jag är dum!


Inte får jag börja på lokalen i Älvsjö heller.. bajs bajs bajs >_____<* 

Andreas är där och Anna är där, Christoffer är väl ingenstanns.. himla typiskt ;__;


En liten tröst är iaf att Andreas saknar mig.. om det är sant vill säga..

Skulle träffat Genki idag, men tiden blev för knapp. Jag som verkligen inte vill vara ensam nu, suck...


Jag hoppas igen verkligen att det löser sig med skolan. Att jag kan få ett nytt jobberbjudande och att jag kan börja gå till biblioteket igen och lära böcker utan att få en massa skulder. Men att bara börja läsa igen skulle jag bli glad över. Kanske kan få träffa Christina igen, ska nog fråga det. Och så ska jag försöka få Emil Jensen till Lyktfesten. Och börja tränna. Det är så himla mycket jag borde, men vet inte vad jag orkar och kan.

Ett st kontaktperson skulle sitta fint nu! 

Ovido - Quiz & Flashcards