Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Beth - 5 augusti 2008 23:11

Det blev ingen uppdatering sist. Och nu har jag glömt bort det som jag tydligen tyckte var viktigt att skriva om då. Men nu har jag en sak som jag vill skriva om som verkligen är viktigt för mig. Men jag kan inte. Det skulle kunna bli väldigt mycket fel och problem pga det, så jag låter bli.


Kan väl nämna lite om Pride. Det var trevligt dom få stunderna jag var inne, men väldigt ledsamt och trist att vandra runt för sig själv. Ingen verkade riktigt vilja vara med mig. Pratade lite med Freddie och Stefan, men det var ungefär det. Några ord med Carin Götblad blev det dock. Och så lyssnade jag på hennes "föreläsning". Och på Emil Jensen, som var alldeles undarbar.


Gick iväg för en bio på torsdagen. Batman Dark Knight, så heter den väl?

Ledsamt att se Heath. I'll allways be your Batman, Joker! Han var min favorit och det känns bara så hemskt :'(

Märkte precis efter filmen att jag har svårt att skilja på verklighet och film/fantasi. Bajs. Varför skulle en telefon spränga upp damtoaletten?

Kvällen slutade i panik och ångest. Kunde inte sluta tänka på den där killen som tog på mig. Gjorde jätteont inuti. Men nästan ingen fattade varför. Jag borde egentligen hålla tyst om saker som jag tycker är jobbiga. Verkar bara ställa till det..


Jag sov i min systers rum i söndags natt. Hon är så mycket bättre än mig på alla sätt. Tack syster, för att du gav pappa den dotter han ville ha! Förlåt pappa, för att jag svek dig...

Av Beth - 5 augusti 2008 00:02

Ursäkta mig, men hur fan ska jag kunna låtsas som inget alls när det redan har gått så långt? Jag ska kunna acceptera att jag sårar dig, men varför i helvete då när du inte fattar att du sårar mig minst lika mycket?!!


En dag; en dag är det jag som kommer att lyckas och då kan du bara titta på!


Då ska jag spotta på alla er jävlar som leker med mina känslor!

Far åt pipsvängen med en fjärt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards