Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Beth - 8 augusti 2008 02:53

Jag är urusel på att lägga mig i tid. Speciellt när jag är trött och verkligen borde göra det. Får lära mig att gå upp i tid, så funkar det väl ändå.


Jag är lite ledsen. Minns folk som jag saknar och vill inte att sommaren ska ta slut, vill hinna med så mycket mera!  Borås t.ex Får ta en längre beskrivning en annan gång.


Saknar dig, älskling. Kom fort! 

Av Beth - 8 augusti 2008 00:02

Va? Det låter ju bara för fel, som en felsägning av "tuff brud i lyxförpackning" XD


Jag hade jättemycket som jag tänkte skriva, men ingen ork nu. Kanske en annan dag. Men jag suger på att hålla igång allt vad uppdatera heter!


Ge mig en diktafongreja så att jag kan hålla mina tankar och morfars berättelser vid liv.

Jag måste hinna innan dom tynar iväg. Måste!

Ovido - Quiz & Flashcards