Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Beth - 7 augusti 2008 18:13

Inatt skrev jag ett långt inlägg som jag skulle publicerad. Och precis när jag skulle göra det så slutade sidan att funka. Jävla skit >.<' Orka skriva om inläggen. Borde sparas automatisk som mailen på Gmail. Börjar bli lite besviken på Blogga gratis, skulle kanske ha tänkte efter lite mera innan jag valde just denna sida. Stör mig lite på att jag inte lyckas lägga in länkar, men det kanske bara är jag som är dum och inte fattar. Och så borde man kunna lägga upp bilder till själva inlägget utan att först behöva spara dom på kontot. Hur är det med "youtubefönster", kan man lägga upp sådana?

Nej, det skulle vara lite bättre tycker jag!


Letade efter en sådär bandare idag, men dom var ju pissdyra.. eller iaf inte det priset jag var ute efter. Likadant med alla satans tv och dataspel. Bajs alltså. Kan inte saker och ting vara lätt för en gångs skull?!


Har jag tur så får jag jobb :)

Och nästa vecka jobbar jag Ung 08, då är folk välkomna att säga hej! 


Ovido - Quiz & Flashcards