Alla inlägg den 25 april 2008

Av Beth - 25 april 2008 03:09

Jag kunde inte somna även fast jag borde ha gjort det. Lite jobbigt med tanke på att jag ska orka upp imorgon också. Den senaste tiden har jag mest legat kvar och sovit även fast jag vet med mig att jag borde gå upp. Har istället haft ett jättetrevligt samtal med Fredrik, även kallad Lurifix eller Rymdkanin. Och ja, det är från honom som jag har snott mitt zoonen och ifokus nick. Iallafall så var det jättekul att prata med honom. Vi pratar inte så ofta, även om vi har känt varandra i ca 5 år nu. Det börjar verkligen bli dags att göra ett besök. Goare grabb får man leta efter det säger jag bara. Så vem vet, det kanske blir en tripp till skellefteå under sommaren. Passa på att hälsa på bögen från qx då med kanske.

Iallafall, en ros, en kram och en puss på kinden till Lurifix! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards