Alla inlägg den 23 april 2008

Av Beth - 23 april 2008 21:21

Eftersom jag har så sjukt många tankar som snurrar runt konstant i huvudet så tänkte jag göra ett försök till att skriva ner dem. Utan att avslöja vem jag själv är allt för mycket, vilket skulle kunna bli rätt så tuft.


Dagen idag spenderades mest som sovandes. Vaknade som tur var i tid för att hinna in till mötet med Ann. Vi diskuterade om möjlighet finns för mig att hjälpa till att starta en ungdomsgrupp på Fountain house i Stockholm. Mailade Björn och vi skall bestämma ett möte. Fick också veta att Ann har hittat en kontaktperson åt mig. Freddy. En kille som gillar djur och jobbar på restaurang. Dessutom gay. Jag log som ett barn på en gång. På måndag ska vi träffas alla tre.


Gick för att leta efter Berny Pålssons nya bok på bokskotten, men den var apdyr så jag kunde dessvärre inte köpa den på plats. Blir väl att beställa hem från Bokus tillsammans med några av Christina Wahldén och Emma Walls böcker. Knallade in på Världsboksdagen på Kulturhuset. Inget vidare, även om jag kpte 6 böcker och vann ytterligare än. På ett quiz som jag chansade på rakt igenom.


Stopp, eller väldigt lång väntan, på grön linje mellan Åkeshov och Thorildsplan (?). Kissnödig och funderade på att gå sista biten hem. Fick anstränga mig för att inte börja skratta när jag hörde vad problemet var. Plus att älsklings pappa antgligen får rycka in i natt. Olycksdrabbad sträcka den dära.

Fick itillräcklig tid till att fundera på vad mitt/mina forum ska handla om. Om det blir något vill säga. Grymt sugen på att starta egna forum om sådant som jag själv saknar. Men det blir till att se vad som händer.


Pratat med mamma om att ta kurser i afrikansk dans. Skall förbi och betala imorgon. Ska bli väldigt intressant att lära sig.

Märker att jag skriver på ett sätt som inte riktigt är mitt eget, men så blir det ibland.


Jag har förövrigt låtit mig luras med på lan. Birdie. Så ja, det är väl bara att vänta och se hur det går. Kul att göra något som jag i vanliga fall inte brukar göra. Skrämmande för att det är nytt och stort. Lite avskräckande med 1000 svettande ungdomar och en dusch!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards