Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Beth - 9 augusti 2009 03:48

Jag självmedicinerar med sprit och sömntabletter, inte bra. Men jag fixar inte alla dessa tankar nu. Jag vill bara sova.

Jag har tabletter för dagligt bruk i säkert ett  år framöver. Tabletter som jag inte längre tar och som jag inte får ha hemma. Men jag är väl inte dum? Pappa har bara kvar själva asken och Ozontabletter ser precis likadana ut som Lergigan. Jag är jävligt smart när det gäller dumma saker, det är inget att hurra för.

Men förhoppningsvis så slocknar jag under ett par timmar nu - kan redan känna dåset - och är fit for fight för min fika med Ziggy imorgon. Jag är Ziggy. 


Om någon nu skulle se det här, jag har tre personer i huvudet, så ursäkta mig bara för nu, jag fixar't när det väl gäller. Nu är det bara ett enda surr. Bara - så i helvete heller.

God natt.

Av Beth - 9 augusti 2009 03:18

Självklart råkade jag fippla bort inlägget. Igen. Förbannat.


Det är verkligen ingen bra idé att tänka under nattetid.

Jag är en mästare på att tänka. Dessvärre. När jag inte kan släppa tankarna, då håller det på att spåra ur.

Jag ska inte säga vad jag vill göra nu. Eller vad jag inte vill göra. Jag ska försöka vara tyst, men det kommer att gå åt helvete.

Det där med tankar är bara till bekymmer. Känslor. För att verkligen inte tala om känslor. Det rör bara ihop allt på alla sätt och vis.


Kanske är det ändå så att det är fel på mig i alla fall.


Det där med att vara asexuell kanske inte är så värst fel ändå.


Jag körde ungefär en tjogo låtar på dansmattan, sen gav jag upp. Just nu ser jag, trorts försöker, ingen vidare mening med något. Håll tummarna för att det går över. Jag ska nog vara tyst nu, jag vill inte störa dig.

Ovido - Quiz & Flashcards