Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Beth - 14 juni 2009 04:26

Jag kommer att komma med en uppdatering om de saker och ting som har hänt under den senaste tiden, men det kanske tar sitt tag. Håll till godo.

Av Beth - 14 juni 2009 04:23

Mikael, tack för att du fick mig att le i all tragik <3


Tack för att du ser det så få andra gör, för att du lyssnar och verkar vilja förstå. För att du pratar med mig vid halv fem på morgonen utan att skämmas för det.

Du är fin!

Av Beth - 14 juni 2009 04:17

Kärleken är tålmodig och god.

Kärleken är inte stridslysten, inte skrytsam och inte uppblåst.

Den är inte utmanande, inte självisk, den brusar inte upp, den vill ingen något ont. Den finner inte glädje i orätten, men gläds med sanningen.

Allt bär den , allt tror den, allt hoppas den, allt uthärdar den.

Kärleken upphör aldrig.


       Korinthierbrevet 13:4-8a

Av Beth - 14 juni 2009 02:38

Förr eller senare tar livet slut, för mig har det nog redan gjort det. Egentligen. Det sista jag ville var att såra någon, hellre tog jag all skit själv.


16/5-09 gick han och jag gick sönder mer än aldrig förr. Alla minnen, syner, lukter, kläder, makaroner; det gör ont som fan!

Det gör så jävla ont och jag saknar dig så in i helvete! Emil...

En underbar pojkvän och bästa vän försvann vid samma tillfälle :'(

Jag kommer alltid att älska dig och du kommer alltid att ha en oändligt stor plats imitt hjärta. Förlåt för att det blev såhär :(


Gugge, jag tycker om dig en massa - jag älskar dig och det är skönt att veta att du finns. Jag vet att du vet att jag aldrig kommer komma över Emil och kanske är jag inte värdig dig för det. Snälla, berätta det då. Men jag tycker verkligen om dig.


Thim och Uutela, jättetack till er som ändå orkar med mitt evinnerliga tjat <3

Det finns säkert fler att tacka, men just nu känner jag mig så otroligt ensam, om inte ensamast.


Det är ett jävla skit när saker och ting tar slut...

Ovido - Quiz & Flashcards