Alla inlägg under april 2010

Av Beth - 5 april 2010 19:33

Nu har jag tagit och skaffat mig en blogg på Blogg.se i hopp om att jag hittar saker och ting bättre där.

Alltså; ny adress:


Shortforcrazy.blogg.se



Den här kommer givetvis att finnas kvar då jag har alla mina tidigare inlägg här. Kanske går jag även tillbaka eller fortsätter att skriva på båda.

Av Beth - 5 april 2010 18:21

Ja, nej, det gör ju inte det.
Jag ligger så sjukt efter i allt. Förstår mig tamejtusan inte ens på den här nya varianten av bloggen, hur länge den nu har varit ny. Trivdes med bloggagratis där man iaf kunde ladda upp en visningsbild. Funderar nästan starkt på att gå över till blogg.se, eller skarpt kanske det är.

Men ändå, jag är så efter på allt att jag inte orkar bry mig, orkar inte bli sur. Tar och blir depp istället, för det kan jag fan inte styra över. Ni vet hur det är, förlåt för att jag inte blev som systrarna, pappa... I helvete heller, jag har dragit ur sladden till min idiot-skylt. Jävlar i helvete om någon pluggar in den igen!


Jag har iaf över 50 GB på Ipoden, en sjuhelsike promenad det kommer bli!

Av Beth - 4 april 2010 23:13

Det var det där med bloggandet ja. Skrivandet.

Har ju varit utan dator i ett antal månader (nej, jag tänker inte sitta vid en offentlig), men nu har jag äntligen skaffat en skärm till datorn som jag fick av de underbara personer som mina senaste honor med bur kom ifrån. Laptopen är bara att glömma, den är fortfarande helt off. Den ska dock lämnas in nu när extern hårddisk finns på plats.


Men bloggandet som sagt. Ska jag vara ärlig funderar jag på att skaffa en gammal hederlig dagbok åt det mesta. Man vet ju inte vad man vågar säga eller skriva längre. Mediciner, psykosnära och skit. jag tror jag ligger på det torra ett tag.


Tänkte försöka ta och söka praktik nu, hos han Johan, på Hundstallet eller Kattstallet. Eller ja, volontär blir det kanske, får se. Eftersom min kurs i Litterär Gestaltning inte kom igång den här perioden så har jag lite tid över. Men med en ny dator så vette fan vad som blir av av den tiden.
Var på SKK's utställning idag. Två vuffsar som smälte mitt hjärta en bit. En jättesöt Yorkshireterrier från Värmdöbeslaget och en go Engelsk stratfordterrier, tror jag. Självklart måste jag vara med hundar igen, speciellt om jag ska få igenom det med att skaffa en diabetes hund. Och då inte en hund med diabetes. för den som kanske trodde det.


Men men, ska gå igenom lite bilder från pappas semester hos syster, på den otroligt förvirrade Facebook (Avril, kom igen?!). Och så behöver jag fortfarande hennes bloggadress, men något säger mig att jag kanske inte kommer att få den. I såna fall, skit samma.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards