Alla inlägg den 29 juli 2008

Av Beth - 29 juli 2008 01:51

På något vänster lyckas jag ändå få iaf ett par läsare varje dag. Mysko, men inget som jag tänker deppa över. Tvärtom. Skulle vilja uppmana "mina läsare" till att ge sig till känna lite oftare, så att jag får veta vilka Ni är.


Kram alla. Kan behöva en kram just nu, men oavsätt det så skulle jag gärna ge en massa kramar om jag bara hade någon att ge dom till.

Hej du, jag tror jag kan se dig och bry mig rätt så rejält om du bara ger mig en ledtråd!

Av Beth - 29 juli 2008 01:48

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=797063

Länken till artikeln om "mig" i DN.

Minns inte om jag har lagt upp den tidigare. Sitter ju inte direkt här 24/7 :\

Av Beth - 29 juli 2008 01:41

Och Du står mitt i det hela tiden och försöker överleva utan att få andra att må dåligt.

Jag klarar det inte vet jag. Lyckas alltid såra en eller flera och på köpet blir väldigt sårad själv. Ingen dans på rosor sannerligen. Taggarna möjligtvis.


Jag har ca 500 mail att gå igenom. Kanske finns det en liten Molgan någonstanns i massan.


Måste försöka börja skriva mera. Dagbok, noveller, dikter. Det mesta som går att skriva. Måste ta tag i det om jag ska lyckas släppa en eller flera böcker. Om jag ska lyckas som föreläsare med.

Om jag nu lyckas med det. Hoppas det. Jag har folk som tror mig, men få som kan stötta mig hela vägen fram.


Hur vågar man ärlig förklara precis hur man mår och känner utan att få halva släkten eller vänskapen som en flock arga bin efter sig?!

Ovido - Quiz & Flashcards